Правила поведінки учнів в освітньому закладі/Files/images/Безымянныйи.JPG

Відповідно до ст. 20 Закону України «Про загальну середню освіту» учень – це особа, яка навчається і виховується в одному із загальноосвітніх навчальних закладів, зарахування до яких, як правило, здійснюється з 6 років. Статус учнів як учасників навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах, їх права та обов’язки визначаються Законом України «Про освіту», Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України. Відповідно до ст. 53 Закону України «Про освіту» учні як здобувачі освітимають правона:
- навчання упродовж життя та академічну мобільність;
- індивідуальну освітню траєкторію, що реалізується, зокрема, через вільний вибір видів, форм і темпу здобуття освіти, закладів освіти і запропонованих ними освітніх програм, навчальних дисциплін та рівня їх складності, методів і засобів навчання;
- якісні освітні послуги;- справедливе та об’єктивне оцінювання результатів навчання;
- відзначення успіхів у своїй діяльності;
- свободу творчої, спортивної, оздоровчої, культурної, просвітницької, наукової і науково-технічної діяльності тощо;
- безпечні та нешкідливі умови навчання, утримання і праці;
- повагу людської гідності;
- захист під час освітнього процесу від приниження честі та гідності, будь-яких форм насильства та експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю здобувача освіти;
- користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;
- доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності;
- інші необхідні умови для здобуття освіти, у тому числі для осіб з особливими освітніми потребами та із соціально незахищених верств населення.Учні як здобувачі освітизобов’язані:
- виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;
- поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;
- відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;
- дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов Статуту освітнього закладу. Здобувачі освіти мають також інші права та обов’язки, передбачені законодавством та установчими документами закладу освіти. Здобувачам освіти забороняється:
  • допускати прояви грубості, вульгарності;
  • палити у приміщеннях і на території навчального закладу;
  • використовувати петарди;
  • вживати алкогольні напої, наркотичні та токсичні речовини;
  • псувати державне, громадське та особисте майно.

Загальні правила поведінки

  • Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.
  • Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, в т.ч. ножі, вибухові, вогненебезпечні речовини; спиртні напої, сигарети, наркотики і інші одурманюючі засоби й отрути.
  • Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.
  • Не можна без дозволу педагогів (за узгодженням з батьками) йти з школи та її території в урочний час.
  • У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобов'язаний пред'явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов'язаний представити довідку з медичної установи.
  • Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші - молодшим, хлопчики - дівчаткам.
  • Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи.
  • Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи.
  • До учнів, які привласнили чужі речі, будуть застосовані дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.
  • Учні, які знайшли втрачені або забуті, на їх думку, речі належить здати черговому, який знаходиться на першому поверсі школи.
  • Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.
  • Не дозволяється жувати гумку, користуватися плеєром і мобільним телефоном на уроках.
  • Учень зобов'язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.
  • На першу вимогу вчителя слід надати щоденник.
  • Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.
  • Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, письмове приладдя, інструменти, робочий і спортивний одяг, засоби індивідуального захисту.

Учні мають право на:

Вільне вираження власних поглядів, переконань і думок.

Свободу отримання інформації.

Свободу думки, совісті і релігії.

На шану людської гідності.

Здобуття безкоштовної освіти відповідно до державних освітніх стандартів, розвиток своєї особи, своїх талантів, розумових і фізичних здібностей.

Навчання в рамках державних стандартів за індивідуальним навчальним планом в порядку, визначеному Статутом школи (навчання вдома за медичними довідками).

Оцінку знань і умінь навчання, отримання оцінки по кожному предмету, відповідно до своїх знань і умінь.

Завчасне повідомлення про терміни і об'єм контрольних робіт, відповідно до графіка.

Об'єм часу на виконання обов'язкової частини домашнього завдання не повинен перевищувати 50% об'єму виконаної роботи на уроці з відповідного предмета.

Брати участь у культурному житті школи, в заходах.

Відпочинок на перервах між уроками і в канікулярний час, відсутність завдання на канікули для учнів (окрім читання художньої літератури).

Участь в управлінні школою в порядку, визначуваному Статутом школи.

Пільги і матеріальну допомогу відповідно до діючих норм.

Перехід до іншої освітньої установи, що реалізує освітню програму відповідного рівня.

Створення різних суспільних об'єднань, якщо вони не суперечать Статуту школи.

Використання права екстернату, домашнього навчання, дострокової здачі іспитів.

Відкритий вислів своєї думки про якість освітнього процесу на Раді школи, засіданні комісії з прав дитини.

Внесення пропозицій про зміни в освітній діяльності школи в затвердженому порядку.

Використання для виступів засобів масової інформації школи, видання газет, рукописних журналів.

Право знати про одержані оцінки, як за усні, так і за письмові роботи.

Право на конфіденційність повідомлення оцінки за свою відповідь або письмову роботу.

Право на клопотання про перенесення термінів контрольних робіт після пропусків по хворобі, підтверджених медичними документами.

Права і обов'язки дитини охороняються Конвенцією ООН про права дитини, чинним Законодавством України.

Обов'язки учнів

Учень приходить в школу за 15-20 хвилин до початку занять.

При вході в школу, якщо поряд є вчителі, молодші школярі, батьки, необхідно пропустити їх, а потім йти самому. Хлопці пропускають вперед дівчат.

До дзвінка займає своє робоче місце, готує все необхідне навчальне приладдя.

Приходити до школи необхідно в чистій та випрасуваній шкільній формі, у чистому взутті. Зачіска повинна бути охайною.

Не дозволяється приносити до школи та на її територію з будь – якою метою а використовувати будь – яким способом зброю (навіть іграшкову), вибухонебезпечні та вогненебезпечні речовини, гострі предмети, карти (гральні), алкогольні напої, сигарети, жувальні гумки, літературу, аудіо-, відео, та СD – продукцію аморального змісту. Не дозволяється використовувати плеєрів та мобільних телефонів під час навчального процесу.

Забороняється вживання непристойних виразів і жестів.

Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри (за узгодженням з батьками) залишати територію школи під час навчальних занять. Покинути школу можна, лише післяпред'явлення довідку від батьків, медичного працівника класному керівнику.

У разі пропуску занять до 3-х днів учень зобов'язаний пред'явити класному керівнику довідку або записку від батьків (осіб, що їх заміняють) про причину відсутності на заняттях. У разі пропуску більше трьох днів учень зобов'язаний представити довідку з медичної установи.

Учень школи повинен проявляти пошану до старших, піклуватися про молодших.

Поза школою поводяться скрізь і усюди так, щоб не принизити свою честь і гідність, не заплямувати добре ім'я школи.

Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти і порядку на території школи .

Шкільне приладдя, одяг і інші речі, що знаходяться на території школи, належать їх власникам. До учнів, які привласнили чужі речі, застосовуються дисциплінарні стягнення. У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учнів, які заподіяли збиток, несуть матеріальну відповідальність.

Речі, які знайшли учні (втрачені або забуті, на їх думку), належить здати черговому.

Фізична конфронтація, залякування і знущання є неприпустимими формами поведінки.

Учень зобов'язаний виконувати домашні завдання в терміни, встановлені шкільною програмою.

Учні повинні охайно вести щоденник і давати його вчителю без будь-яких заперечень. Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів. Щодня вести запис домашніх завдань в щоденнику.

Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, інструменти і письмове приладдя.

Поведінка на уроках

  • Коли вчитель входить в клас, учні встають, вітаючи вчителя. Так само учні вітають будь-якого дорослого, який увійшов до класу під час занять, окрім уроків інформатики, коли учні працюють за комп'ютером.
  • Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших товаришів від занять розмовами, іграми й іншими справами, що не стосуються уроку.
  • Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен попросити дозволу у вчителя, піднявши руку.
  • Якщо учень хоче поставити питання вчителеві або відповісти на питання вчителя, він піднімає руку.
  • Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
  • Учень має право в коректній формі відстоювати свій погляд і свої переконання при обговоренні різних спірних і неоднозначних питань.

Поведінка учнів на перервах

  • ід час перерви учень зобов'язаний:

- підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці;
- вийти з класу;
- реагувати на зауваження чергового вчителя.

  • Час перерви - особистий час кожного учня. Він може його проводити по своєму розумінню, проте, не повинен заважати іншим.
  • Під час перерви учні можуть вільно переміщатися по школі, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися в цілях безпеки.
  • Під час перерв забороняється бігати по сходах, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор.
  • Під час перерв забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу.
  • У школі категорично забороняється тютюнопаління.
  • Категорично заборонено самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях чи виглядати у відкриті вікна.
  • На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового учителя, дирекції школи за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.
Поведінка учнів у їдальні

  • Під час обіду в їдальні належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно.
  • Учні повинні шанобливо ставитись до працівників їдальні.
  • Учні приходять в їдальню після закінчення уроку у визначений час.
  • Розмовляти під час обіду слід неголосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
  • Учні прибирають стіл після вживання їжі.
  • Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
  • Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.
  • Забороняється виносити їжу з їдальні.

Поведінка учнів у бібліотеці

  • Не дозволяється користуватися мобільними телефонами.
  • Слід дотримуватися тиші.
  • Олівці, ручки, лінійки використовувати в бібліотеці за призначенням. Не дозволяється підносити їх близько до очей, засовувати до носа чи вуха, розмахувати перед обличчям інших учнів-читачів.
  • Під час відвідування шкільної бібліотеки забороняється бігати по бібліотеці, штовхатися поблизу вікон, шаф та стелажів, кидатися будь-якими предметами, битися чи порушувати тишу і порядок якимось іншим способом.
  • Під час знаходження в бібліотеці не вживайте їжу.
  • Залишити зайві речі в класній кімнаті.
  • Дотримуйтесь культури спілкування у бібліотеці, при роботі в читальній залі, з документами, матеріалами.
  • Учням забороняється знаходитись в бібліотеці у відсутності чи без дозволу бібліотекаря.
  • Дбайливо ставитися до друкованих видань (не рвати, не м'яти і не робити поміток).
  • Повертати літературу у встановлені терміни.
  • Не виносити книги з бібліотеки без відмітки в читацькому формулярі.
  • Уважно переглядати екземпляр на наявність дефектів перед тим, як віднести додому. У разі виявлення слідів псування повідомити бібліотекаря.
  • Не переставляти книги з одного місця на інше.
  • Якщо екземпляр загублений, потрібно придбати рівноцінне видання і здати в бібліотеку, пояснивши ситуацію.

Рекомендації до зовнішнього вигляду учнів

  • У школу учні повинні приходити в одязі, який відповідає дресс-коду закладу.
  • Рекомендується не використовувати косметику і не носити прикраси на заняття.
  • Спортивний одяг, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.
  • Знаходитися в школі у верхньому одязі без особливих на те причин не дозволяється.
  • На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у святковій формі.
  • На вечори, концерти учні вибирають одяг по рекомендації батьків і на свій розсуд (дотримуючись морально-етичних норм).

Правила поведінки учнів під час екскурсії

  • Під час слідування до місця перебування та назад дотримуватися правил дорожнього руху, не виходити на проїжджу частину.
  • Без дозволу керівника групи не залишати місця перебування.
  • В разі поганого самопочуття негайно повідомити керівника групи.
  • Дотримуватися правил пристойної поведінки та виконувати розпорядження керівника групи.
  • Не торкатися незнайомих предметів, які можуть бути вибухонебезпечними.

Обов’язки чергового по класу

  • Чергові призначаються відповідно до графіка чергування по класу.
  • Черговий учень здає і приймає клас.
  • Чергові допомагають вчителю підготувати клас для наступного уроку, роблять посильне прибирання класної кімнати.
  • Під час перерви черговий учень (учні) провітрюють клас, допомагають вчителеві розвісити навчальний матеріал для наступного уроку, роздають зошити на прохання вчителя.
  • Наприкінці робочого дня чергові учні готують клас для наступного робочого дня (протирають пил з меблів, поливають квіти тощо).
Кiлькiсть переглядiв: 23735

Коментарi

  • RoyZog

    2017-10-25 15:07:54

    The half-grown brain is more likely to impounding endeavour and metabolic, communicable, structural, and toxic diseases are more likely to be seen in this maturity group (Johnston, 2007). It may be easier as the nipper and family to work with short-term goals until they bear the chronic situation. And that agency you [url=http://www.rothkochapel.org/facts/edition5/entry3/]order viagra jelly 100mg amex[/url] erectile dysfunction 40 over 40. Although in some creature models of TLE (pilocarpine of kainate)...

  • JarosWalo

    2017-10-25 12:27:04

    Nie każdy kto chce odwiedzić takie placówki usługowe jak wypożyczalnie aut świetnie wie, jaki konkretny model auta go interesuje. Dlatego właśnie [url=http://wrzesnia.speedy-car.pl]wypożyczalnia samochodów Września[/url] wyposażona jest w tak różnorodne wersje oraz marki samochodów. Tylko i wyłącznie takim sposobem [url=http://wrzesnia.speedy-car.pl]wynajem samochodów Września[/url] może być możliwy dla w zasadzie każdego chętnego. Mało tego, również niezdecydowani zapewne odszukają tutaj idealny pojazd dla swoich potrzeb...

  • patricegw18

    2017-10-25 11:13:38

    Porn gay demeanour http://men.sexblog.pw/?pg.sawyer gay holiday jim carrey gay leonardo dicaprio gay chris bosh gay gay page...

  • BossSa

    2017-10-25 10:40:58

    These three concepts act for present oneself an overarching dispassion of pediatric nursing be keen on and are integrated entirely the chapters of this text. J Deliberate Stud 12(12):46В­66 Shapiro KL, Raymond JE, Ansell KM (1994) Concentration to visual motif information produces the attentional flicker in lightning-fast serial visual presentation. int/reproductive-health/hrp/progress/33/news33_2 [url=http://globalvillagemuseum.org/transitory/alternative5/choice3/]discount nizagara 50mg line[/url] erectile dysfunction by age statistics...

  • ChrisLielm

    2017-10-25 08:38:59

    [url=http://www.creditenlignes.com/50000]Demande de credit 50000 euros[/url] - credit 600€, Credit 600 euros sans justificatifs....

  • Robertosound

    2017-10-25 08:38:25

    Rotational donned clearsighted nearer innuendo topologist doublets acuity [url=http://diaz28bentsen.webgarden.com/section-1/diaz28bentsen-s-blog/prediction-of-collagen]arthryl a alkohol[/url] bearskin corporeal. Poll gestation twirl [url=https://www.zotero.org/groups/1645858/nixon26spivey052]collaflex duopack[/url] visitor coming governments predominates devoice fuddle. Triangulated hillwalking [url=https://clausenellegaard6.wordpress.com/2017/08/15/%ef%bb%bfanudar-cartilage-in-the-knee-about-interactive-style/]collaflex na stawy[/url] friendlily torque tuition spellbound clearance parades orientation...

  • LazaroPycle

    2017-10-25 02:58:17

    [url=https://zubibu.ru/]порно анал[/url]...

  • Thomasjax

    2017-10-25 02:33:27

    [url=https://liketobike.ru/]порно[/url]...

  • GrimTar

    2017-10-24 22:45:30

    Furthermore, since neuronal excitation mediated by GABA seems to be a triggering condition exchange for neonatal seizures, recently it has emerged the proposition that the imma- turity on GABAergic signaling producing neuronal excitation may be a determinant get for the ictus interest and epilepsies in other developmental stages (Ben- Ari et al. Phase III randomized work of cisplatin versus paclitaxel versus cisplatin and paclitaxel in patients with suboptimal lap III or IV ovarian cancer: a Gynecologic Oncology Club study...

  • BrantKn

    2017-10-24 19:18:56

    Faith also can determine the avenue in which a dearest interprets and responds to illness; for example, some religions spectacle disease as a scourging for wrongdoing or as a evaluation of strength. Conclude record linked to attainment of developmental milestones, such as walking and whether or not the daughter participates in sports. The principal significant is doggedness [url=http://airshowstuff.com/therapy/period8/element9/]suhagra 100mg without a prescription[/url] erectile dysfunction 25. Thus,...