2020 -2021 навчальний рік

ІІ семестр

Дистанційне навчання в період карантину

19.04 - С.12 - 33 - ПОВТ.ПРАВ.,ВПР.351(1,3 ,4 ЗАВД.)

21.04 - ВПР.358(2ЗАВД.),ВПР.359(1,3 ЗАВД.)

23.04 - КОНТР.ДИКТАНТ(ОНЛАЙН)

26.04 - ПОВТ.ВИВЧ.ОРФОГРАМИ

28.04 - С.45-107 - ПОВТ.ПРАВ.,ВПР.360(3 ЗАВД.- ПИСЬМ.),ВПР.361(2,3 ЗАВД.- ПИСЬМ.)

30.04 - С.110-128 - ПОВТ.ПРАВ.,ВПР.258(2,3 ЗАВД.- ПИСЬМ.)

05.05 - с.133-176 - повт.прав.,впр.375

07.05 - повт.вивчені частини мови,впр.381(3, 4 завд.)





2019-2020 навчальний рік. ІІ семестр

Дистанційні завдання на період карантину

12.03.2020 Урок розвитку зв’язного мовлення. Творчий переказ тексту. Правда буває гірша за неправду

  1. Переглянути матеріали за посиланням: https://vseosvita.ua ›
  2. Написати творчий переказ тексту.

16.03.2020 Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами. Вимова і написання слова напам’ять

  1. Ознайомитися з таблицями змінювання дієслів (с.145 – 160).
  2. Вивчити правила на с.146,153; ознайомитися - с.154 -155,156 - 158.
  3. Виконати вправу 314 (письм.).

17.03.2020 Спостереження за роллю дієслів у текстах розповідного та описового характеру. Розвиток умінь вибирати з-поміж поданих дієслів те дієслово, що найбільш відповідає мовленнєвій ситуації,уникати одноманітності у використанні дієслів в усних і письмових висловлюваннях різнихтипів

  1. Опрацювати усно - с.139, вправа 275; с.140, вправи 276,277.
  2. Виконати вправу 313 (письм., за завданням підручника).

18.03.2020 Дієслова на -ся (літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на –ся у тексті. Утворення (за зразком) різних форм дієслів на -ся і вживання їх у реченнях, мовленні

  1. Опрацювати усно - с.160, вправи 315,316.
  2. Гра "Спілкуємося красно" - с. 162 "Хвилинка спілкування".
  3. Виконати вправу 318 (письм., за завданням підручника).

30.03.2020 Контрольна робота: списування. За Світланою Вольською "Торф - неоціненне багатство"

  1. Переглянути матеріали за посиланням: https://web.archive.org/web/20180914103520//kolosok/org.ua/wp.-content/uploads/2014/03/24_2013_zhovten.pdf
  2. Виконати контрольну роботу №7 (Збірник. Поетапна підготовка до ДПА-2020. Контрольні роботи. Квітень, с.70-72, завдання 1,2,8).

31.03.2020 Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань по темі "Дієслово"

  1. Опрацювати усно - с.163-164, вправи 319,320.
  2. Письмо по пам'яті - с. 164, вправа 322.
  3. Виконати вправу 321 (письм., за завданням підручника).
  4. Опрацювати запитання і завдання для повторення (с.164).

01.04.2020 Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв’язок з дієсловами). Незмінюваність — основна граматична ознака прислівників. Прислівники, близькі та протилежні за значенням. Поширення речень (тексту) прислівниками. Вимова і написання слів вперед, ззаду, назад

  1. Вивчити правило - с.165.
  2. Опрацювати усно - с.165-166, вправи 323, 324.
  3. Гра "Спілкуємося красно" - с. 16б.
  4. Орфографічна хвилинка - вперед, уперед, ззаду, назад (письмово).
  5. Виконати вправу 325 (письм., за завданням підручника).

06.04.2020 Урок розвитку зв’язного мовлення. Вибірковий переказ тексту. В гостях у весни (С. Мацюцький)

  1. Прочитати текст. В гостях у весни
    Ще ховаються по байраках сірі брили злежаного снігу, вночі морозець притрушує білою пудрою зелене листя осоки на болоті, а вже красується золотими сережками ліщина і на пригрітих сонцем галявинах витикаються молодими стрілами трави.
    У таку пору я поспішаю в ліс. Поспішаю в гості до самої весни.
    Ранок теплий, сонячний. Дихає свіжістю земля. Ніколи ліс не пахне так солодко і терпко, як у цю вранішню годину. Сльозяться крихітні струмки, шукають дорогу до річечки. Ліс живе передчуттям зеленої повені листя і трав. Він посвітлів, виграє новими кольорами, звуками.
    Чуєте, з вільшника долина голосна пісня: приди-кум… чай-пить… чай-пить… Хто ж це запрошує випити чаю? Хто ж це запрошує випити чаю? Та це ж співочий дрізд! Він зовсім недавно повернувся з далекої Африки і тепер спішить повідомити про це ніжними трелями. Дрозда підтримують і зяблик, і шпак. Вони також радіють, повернувшись до рідного лісу. Синиця, яка ніколи не бачила заморських земель, дивиться на них з особливою заздрістю.
    Йду лісовою стежкою і скрізь бачу прикмети весни.
    Цілий день бродив я весняним лісом. А підвечір зяблик попередив мене: збирається дощ. На гарну погоду він співає веселу пісеньку, а перед дощем починає одноманітно рюмити.
    Що ж, пора і додому.
    С. Мацюцький
  2. Переказати текст усно.
  3. Ознайомитися із сутністю вибіркового переказу (Інтернет).
  4. Звернути увагу на те, що саме розповів нам автор про красу весняного лісу і його мешканців.
  5. Скласти план переказу.
  6. Запис вибіркового переказу в зошит.

07.04.2020 Практичне ознайомлення з написанням найуживаніших прислівників. Використання орфографічного словника для перевірки написання прислівників. Вимова і написання слів ввечері,вдень, вранці

  1. Опрацювати усно - с.167-168, вправи 329,330.
  2. Вправа "Диктор". Мистецька хвилинка. Споглядання репродукції картини Святослава Горбенка "Зоряна ніч". Усний опис.
  3. Орфографічна хвилинка - ввечері, вдень,вранці (письмово).
  4. Виконати вправу 331 (письм., за завданням підручника).

08.04.2020 Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Написання найуживаніших прислівників. Вимова і написання слів щогодини, щотижня

  1. Опрацювати усно - с.169 -172, вправи 333,337.
  2. Вивчити правило (с.169).
  3. Орфографічна хвилинка - щогодини, щотижня (письмово).
  4. Виконати вправу 338 (письм., за завданням підручника).

13.04.2020 Спостереження за роллю прислівників у тексті. Обирання з-поміж поданих прислівників тих, що найбільше відповідають меті та типу висловлювання. Уживання прислівників під час побудови текстів. Написання найуживаніших прислівників

  1. Опрацювати усно - с.172 -174, вправи 339,340,342,343.
  2. Робота з тлумачним та орфографічним словниками (с.173).
  3. Орфографічна хвилинка - вперед, ззаду, назад . ввечері, увечері, вдень, удень, вранці, уранці, щогодини, щотижня (письмово).
  4. Виконати вправу 345 (письм., за завданням підручника).

14.04.2020 Контрольна робота: перевірка мовних знань і умінь з тем «Дієслово», «Прислівник»

  1. Дати письмові відповіді на запитання (с.164, 176).
  2. Диктант. Прислівник (авт. Світлана Феденко. Перерва (соц.мережа Facebook, YouTube-канал – https:m.youtube.com).

15.04.2020 Аналіз контрольної роботи.Узагальнення знань по темі «Прислівник»

  1. Опрацювати усно - с.175 -176, вправи 346, 347,349.
  2. Працюємо з мамою. Вправа 348 (письмово).
  3. Виконати вправу 350 (письм., за завданням підручника).

21.04.2020 Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір. Моя улюблена телепередача

  1. Прочитати діалог «Яка твоя улюблена телепередача?»
    Телефонна розмова
    - Привіт, Сергійку!
    - Привіт, Юрку!
    - Друже, сьогодні вихідний і погода гарна. Може, пограємо у футбол?
    - Вибач, Юрку. Сьогодні моя улюблена телепередача «Найрозумніший».
    - Невже вона така цікава?
    - Так, дуже цікава. У цій передачі змагаються найрозумніші учні нашої країни.
    - А як саме?
    - Вони відповідають протягом однієї хвилини на питання ведучої Тіни Канделакі. Хто найбільше отримає балів, той переможець.
    - А питання які?
    - Теми різні: «Історія», «Рослини», «Тварини», «Птахи», «Спорт».
    - По якому каналу і коли транслюють цю передачу?
    - Щосуботи о 10 годині 15 хвилин по каналу «Інтер». Я раджу тобі теж подивитись цей проект.
    - Знаєш, Сергію, я подивлюсь цю передачу, а потім прийду до тебе. Згода?
    - Так. До зустрічі.
  2. Орфографічна робота
    Телепередача, подобається, повчальний зміст, збагачує знаннями, спонукає до роздумів, розвиває мислення, приносить задоволення, обговорюємо, сперечаємося, організовуємо подібну гру.
  3. Запис тексту-міркування у зошити за планом
    План
    1. Як називається твоя улюблена телепередача?
    2. Про що вона?
    3. Чи є в цій передачі найцікавіше місце чи момент?
    4. Чи допомагає тобі ця телепередача в житті? Як?
    5. Чому саме вона для тебе найулюбленіша?

22.04.2020 Повторення вивченого у початкових класах. Текст. Речення

  1. Опрацювати усно - с.177-178, вправи 351,352.
  2. Переглянути ІІ форзац підручника. Повторити вивчене про текст і речення.
  3. Робота з Тлумачним словником: ячить???
  4. Виконати вправу 353 (письм., за завданням підручника).

27.04.2020 Слово. Значення слова

  1. Опрацювати усно вправи на с.178-180.
  2. Виконати вправу 358 (письм., за завданням підручника).

28.05.2020 Контрольна робота. Диктант. Травень

  1. Контрольна робота. Диктант. Травень (Facebook, сторінка Наталії Клусовської або YouTube, автор Світлана Феденко «Аудіодиктант. Травень»).
  2. Провести самоперевірку.

29.05.2020 Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань по темі «Слово»

  1. Опрацювати усно вправи 359-361 на с.180 - 181.
  2. Виконати вправу 362 (письм., за завданням підручника).

04.05.2020 Повторення вивченого.Частини мови. Іменник. Прикметник

  1. Опрацювати усно вправи 363 -365 на с.182 - 183.
  2. Виконати вправу 366 ( виписати іменники з прикметниками).

05.05.2020 Повторення вивченого. Числівник. Займенник

  1. Опрацювати усно вправи на с.183-185 ; с.110-260 .
  2. Виконати вправу 373 (виписати займенники).

12.05.2020 Узагальнюючий урок за темою «Повторення вивченого у початкових класах»

  1. Виконати вправу 378 на с. 187 (за завданням підручника).

13.05.2020 Підсумкова контрольна робота за рік. Анатолій Григорук "Відро води" (Робота №8 зі збірника ДПА-2020. Травень)

  1. Виконати завдання 2,5,6,7,8,9 (с.78,79 Збірника)

18.05.2020 Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок

  1. Дібрати приклади на допущені помилки під час виконання роботи.
  2. Виконати вправу 379 на с.187.

19.05.2020 Урок розвитку зв’язного мовлення. Твір з обґрунтуванням своєї думки «Моя заповітна мрія»

  1. Написати твір "Моя заповітна мрія".
  2. Зразки творів Моя мрія
    У мене є маленька сестричка Оленка. Нещодавно вона захворіла. Вся наша родина хвилювалася за її здоров’я.
    Лікувала мою сестричку дитячий лікар Віра Андріївна. Вона з великим теплом і любов’ю виконала свою роботу. Оленка виздоровіла і знову радісно усміхалась.
    Мені дуже сподобалася професія дитячого лікаря. Я теж хочу в майбутньому дарувати дітям здоров’я, оберігати їх від хвороб.
    Я знаю, що цю професію здобувають у медичному університеті.
    Навчаюсь я старанно. Мрію успішно закінчити школу, вступити до цього навчального закладу і стати таким лікарем, як Віра Андріївна.

    Моя мрія

    Я люблю домашніх тварин. Наш собака Тузик – мій справжній друг. Одного разу він захворів і ми з мамою його вилікували. Якими вдячними очима дивився на нас наш песик.
    І з того часу я вирішила стати ветеринаром. Буду піклуватися про братів наших менших. Даруватиму їм здоров’я і радість. Для цього, звичайно, потрібно успішно закінчити школу і здобути професію ветеринара.
    Я вірю, що моя мрія здійсниться, і я принесу багато користі нашій країні.
  3. Додаткові матеріали Моя мрія
    Коли я дізнався про Карпати, у мене народилася мрія побувати там. Мені дуже хочеться побачити сині гори, стрункі смереки, полонини, вдихнути запашний аромат квітів. Я мрію напитися води з Черемоша, адже вона чиста й прозора. А також помилуватися красою озер. А може, я зустріла б оленя?!
    Мені також хочеться познайомитися з гуцулами, буковинцями, галичанами, бо, кажуть, вони дуже гостинні, добрі, працьовиті.
    Я бачила по телевізору, як вони гарно танцюють і співають. Я й сама вивчила пісню «Чабанець» - про хлопчика, який пасе вівці на полонині і грає на сопілочці. Я б із задоволенням познайомилася з дівчинкою-горянкою, щоб листуватися з нею і запросити до себе у гості.
    Зараз я опрацьовую багато літератури, аби якомога більше дізнатися про цей дивовижний край. А ще стараюся гарно вчитися, щоб у майбутньому змогти здобути хорошу професію, а під час відпустки подорожувати по всіх мальовничих куточках нашої країни.
    Сподіваюся, що мрія моя здійсниться, і я обов’язково побуваю в Карпатах.

    Моя мрія
    Я хочу бути трактористом.
    Мені не раз доводилося спостерігати за роботою батька. Весною він трактором оре землю, засіває її зерном. Ми разом з татусем ходили на його поле спостерігати, як росте пшениця. Мені найбільше запам’ятався запах хліба з нового урожаю. Це був запах теплого вітру, ранньої роси, батьківської праці. Я вирішив після закінчення школи, як і мій батько, стати механізатором, вирощувати хліб.
    Для цього треба любити землю, працю, мати хороші знання.
    Тому я старанно готуюся до уроків, цікавлюся сучасною технікою. Я обов’язково здобуду цю професію і стану першокласним спеціалістом.

    Моя мрія
    Життя дуже цікаве. Але поряд із нами є багато зла.
    Я мрію заволодіти чарівною паличкою. Спочатку я потурбувався б про те, щоб на землі не було воєн, щоб не було невиліковних хвороб. Я зробив би так, щоб всі люди були оточені турботою, жили в достатку. Я скерував би сили природи так, щоб не було ніяких землетрусів, ураганів. А ще я зробив би людей добрими і щирими.
    Де ти, чарівна паличко?

20.05.2020 Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях

1. Виконати вправу 371 на с.185.

25.05.2020 Творче застосування знань, умінь, способів діяльності в нових ситуаціях

  1. Виконати вправу 367 с.183.

26.05.2020 Підсумковий урок за рік

  1. Виконати вправу 1 на с.5.
  2. Висловити міркування щодо списаного.

27.05.2020 Урок розвитку зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту "Біла пір’їна"

  1. - Пригадай, що таке переказ? (Це виклад своїми словами прочитаного або почутого, в якому потрібно коротко, лаконічно передавати зміст тексту).
    - Який переказ називається докладним? (Близький до тексту, з усіма подробицями).
  2. Прочитай : Горобці - це зимуючі птахи. У них темно-сіра або коричнева шапочка, на крилах – одна або дві світлі смужки, на щічках – чорні рисочки, а навколо – білий ошийник.
    Вони селяться і в лісі, і в садку, біля будівель, охоче поселяються у шпаківнях, синичниках.
    Ці метушливі птахи літають зграйками. У разі небезпеки вони влаштовують переполох, голосно повторюючи че-ре-ре-ре.
    До цих птахів не байдужі люди. Вони склали про них скоромовки, прислів’я. По їх поведінці часто визначають погоду.

    Скоромовки
    Летів горобець, сів на хлівець,
    А як вийшов стрілець, то утік горобець.

    Народна прикмета
    Як горобці купаються, то дощ буде.
    Горобці дружно цвірінчать узимку – на тепло.

    Народні порівняння
    Веселий як горобець. (Про веселу, жваву людину).Вилетів як горобець з стріхи. (Несподівано з’явився).

    Прислів’я
    Горобець маленький, а серденько має.
    Ліпше горобець в руці, ніж заєць у лісі.
  3. Прочитай текст. Зверни увагу, як поводять себе лісові мешканці.
    Біла пір’їна
    На солом’яній стрісі сиділа зграйка горобців. Вони заклопотано цвірінчали про свої гороб’ячі справи. Аж тут прилетів до них чужий – невідомий їм, небачений ще на солом’яній стрісі.
    Був він якийсь не схожий на інших горобців. Маленька голівка набундючена, шия коротенька. Дзьобик вередливий. Та найголовніше – біла пір’їнка у хвості серед сірого пір’я, вона виділялася особливо яскраво. Це був небачений горобець з білою пір’їнкою у хвості.
    Тим часом кожному горобчикові хотілося ближче сісти до незнайомця, щоб добре його роздивитися. Кілька разів горобчики доторкнулись дзьобиком до білої пір’їнки. Хтось найцікавіший смикнув її, і вона впала, а вітер підхопив та й поніс далеко-далеко. І горобець перестав бути незвичайним.
    За В. Сухомлинським
  4. Словник. Солом’яна стріха – нижній край солом’яної покрівлі, який звисає над стіною.
    Набундючений – надутий з розпущеними крилами, зарозумілий, пихатий.
    Вередливий – примхливий, незадоволений, надто вибагливий.
    Зграйка – група, юрба (тварин, птахів, які тримаються разом).
    Незвичайний – особливий (який відрізняється від інших; не такий, як усі).
  5. Склади план переказу або перекажи за поданим планом План1. Заклопотані горобці.
    2. Дивний гість.
    3. Незвичайна пір’їна.
    4. Бажання поспілкуватися.
    5. Перетворення на звичайного птаха.
  6. Запиши в зошит докладний переказ за планом. Кожен пункт плану починай розкривати(писати) з абзацу.
  7. Перечитай написане й виправ помилки.
Кiлькiсть переглядiв: 148

Коментарi