2019 - 2020 навчальний рік. ІІ семестр

Дистанційні завдання на період карантину

13.03.2020 Природні та штучні водойми: ставки, водосховища

  1. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику - с.132-134.
  2. Виконати письмово завдання 1,2,5 (с.134).
  3. Підготувати розповідь "Місцеві водойми".

18.03.2020 Будова річки

  1. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику - с.134-135.
  2. Переглянути порівняльну таблицю і проаналізувати най більші річки України
  3. Відшукати їх на фізичній карті України(с.135-підручник, Фізична карта України).
  4. Виконати письмово завдання 1,2,5 (с.134).
  5. Намалювати схему "Будова річки".

20.03. 2020 Рівнинні і гірські річки

  1. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику - с.136-137.
  2. Провести сімейну гру "Природознавці" (с.137 "Працюємо разом у групі").
  3. Виконати письмово завдання 1,2,5 (с.137).
  4. Переглянути матеріал по темі у соціальних мережах (https://uk.wikipedia.org › wiki ›, ttps://znanija.com ›).
  5. Поділитися враженнями від побаченого з друзями (телефонний режим, Viber , Facebook, YouTube).

01.04.2020 Чорне море

  1. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику - с.138-140.
  2. Переглянути матеріал по темі у соціальних мережах (https://uk.wikipedia.org › wiki ›, ttps://znanija.com ›, https://www.ukrinform.ru › tag-corne-more).
  3. Поділитися враженнями від побаченого з друзями (телефонний режим, Viber , Facebook, YouTube).
  4. Вибрати і записати матеріал , який стосується теми "Чорне море".

03.04.2020 Азовське море

  1. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику - с.138-140.
  2. Вибрати і записати матеріал , який стосується теми "Азавське море".
  3. Робота-проект «Водойми нашої місцевості».

08.04.2020 Грунти України

  1. Переглянути урок у соцмережі (Facebook, сторінка Наталії Клусовської або YouTube).
  2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику- с.144-146.
  3. Перечитати приказки, розкрити їх природничий і повчальний зміст (с.145)
  4. Підготувати письмові відповіді на завдання 4,5 сторінки146.

10.04.2020 Природні зони України

  1. Переглянути урок у соцмережі (Facebook, сторінка Наталії Клусовської або YouTube).
  2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику -с.147-148.
  3. Розглянути карту природниих зон. Визначити, у якій зоні ми живемо.
  4. Позначити зони: мішаних лісів, Лісостеп, Степ, Карпатські та Кримські гори на контурній карті.
  5. Дати письмову відповідь на 5-те питання с.148).

15.04.2020 Мішані ліси

  1. Переглянути урок у соцмережі (Facebook, сторінка Наталії Клусовської або YouTube).
  2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику -с.149-154).
  3. Дати письмову відповідь на 4-те питання с.151; 5-те питання с.154.

17.04.2020 Лісостеп

  1. Переглянути урок у соцмережі (Facebook, сторінка Наталії Клусовської або YouTube).
  2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику -с.155 -159.
  3. Дати письмову відповідь на 3-тє питання с.157; 2-ге питання с.159.
  4. У Художній галереї. Перегляд репродукцій картин Катерини Білокур. Запитання: У якій природній зоні жила Катерина Білокур?

22.04.2020 Степ

  1. Переглянути урок у соцмережі (Facebook, сторінка Наталії Клусовської або YouTube).
  2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику -с.160 -164.
  3. Дати письмову відповідь на 5-те питання с.162.
  4. Переглянути відеоматеріали (https://www.youtube.com › watch).

24.04.2020 Карпати

  1. Переглянути урок у соцмережі (Facebook, сторінка Наталії Клусовської або YouTube).
  2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику - с.165 -168.
  3. Скласти опорний конспект по темі "Карпати".
  4. Переглянути відеоматеріали "Карпати. Україна з неба · Eкспедиція Ukraїner" ( YouTube
    https://www.youtube.com › watch)

29.04.2020 Карпати

  1. Сімейні посиденьки.Творча робота. Спланувати і скласти маршрут для туристичної мандрівки у Карпати (можна заочної). Обрати одну з пір року. Роботу виконати на аркуші А4.
  2. Переглянути відеоматеріали "Гори Карпати. Дивовижний край" (YouTubehttps://www.youtube.com › watch)

06.05.2020 Гори. Кримські гори

  1. Переглянути урок у соцмережі (Facebook, сторінка Наталії Клусовської або YouTube).
  2. Робота з підручником Вибрати і виписати інформацію про Кримські гори(с.165-168).
  3. Переглянути відеоматеріали "Мандрівки Україною - Кримські гори" ( YouTube https://www.youtube.com › watch).

08.05.2020 Навчальний проект «Що можна зробити для збереження природи рідного краю»

  1. Переглянути відеоматеріали "15 способів зберегти природу" (YouTube https://www.youtube.com › watch); "Як зберегти природу рідного краю?" ( | Dovidka.biz.ua https://dovidka.biz.ua › yak-zberegti-prirodu-ridnogo-krayu).
  2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику - с.170-172.
  3. Підготувати захист роботи на аркуші А4.
  4. Взяти участь у челенджі "Ліс і ми!" ( малюнок, Facebook).

13.05.2020 Заповідні території та охорона природи. Контрольна робота. Природні зони України. Охорона природи

  1. Переглянути відеоматеріали "Веселі Боковеньки - Кіровоградська Софіївка?" (https://www.openforest.org.ua); "На Кіровоградщині відзначили 120-ту річницю дендропарку «Веселі Боковеньки" ( Відкритий ліс.
    https://www.openforest.org.ua).
  2. Підготуваи розповідь про дендропарк "Веселі Боковеньки".
  3. Контрольна робота . «Природні зони України» .
    1.Ділянки землі, водного простору, де перебувають рідкісні та цінні рослини і тварини називають:
    -материками
    -природними зонами
    -заповідниками
    2.На території Украіни розташовані зони:
    - степу - тропічних лісів - пустелі - лісостепу - мішаних лісів - тундри
    3.У зоні мішаних лісів ростуть хвойні і листяні ліси:
    - так - ні
    4.Які чинники руйнування грунтів є природними:
    - вітер - вирубування дерев - видобування корисних копалин - злива
    - землетрус - будівництво доріг
    5.Для збереження степової зони створено Поліський заповідник:
    - так - ні
    6.Зона мішаних лісів знаходиться на:
    - півночі - заході - півдні - сході

    7.Вибери слова та створи ланцюжок живлення (шишка, комар, куниця,білка,вовк) _____________________________________________________________________________
    8.Чому змінюються природні зони?_____________________________________________________________________________

15.05.2020 Аналіз контрольної роботи. Навчальний проект «Що можна зробити для збереження природи рідного краю»

  1. Захист проекту «Що можна зробити для збереження природи рідного краю» (Facebook,Viber).
  2. Родинні посиденьки "Пізнаємо рідний край разом - дендропарк "Веселі Боковеньки".

20.05.2020 Екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу , рослинним татваринним світом , ґрунтами рідного краю

  1. Перегляд інтернетматеріалів (https://uk.wikipedia.org › wiki › Суходільське).
  2. Екскурсія з батьками. Ознайомлення з формами рельєфу , рослинним та тваринним світом , ґрунтами рідного краю (План маршруту, замальовки, схеми, назви рослин, які проростають на досліджуваній території та назви тварин, які там мешкають. Фотоматеріали).

22.05.2020 Узагальнюючий урок з розділу «Природа України

  1. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику - с.173.
  2. Дати письмові відповіді на запитання.
  3. Образотворча імпровізація теми уроку.

27.05.2020 КВК-вікторина «Рідний край"

1. Рослини
Рослини з листям у формі голок, як правило, вони не скидають їх на зиму?
Орган рослин, який призначений для всмоктування води з ґрунту?
Водні рослини, у яких тіло не розчленоване на органи?
Як називається група рослин, за якими доглядає людина?
Група рослин, яка не потребує людського догляду?
Як називають рослини, які використовуються для лікування людей?
Яка рослина першою з’являється навесні ?
Рослина - символ України. Її насіння схоже на серце.
Яка найвища трав’яниста рослина українських степів?
Найбільш отруйне, найдовговічніше дерево України. Деревина цього дерева здатна конкурувати із залізом.

2. Звірі
Який звір втратив у казці хвіст?
Який звір спить вниз головою?
Пумба з Діснеївського «Короля Лева» - це яка тварина?
Яка тварина найвища у світі?
Який звір найбільший у світі?
Який звір найменший у світі?
Тварина, яка десять днів може жити без води?
Яка тварина все життя живе в темряві?
Яка тварина свого малюка носить у торбі?

3. Риби
Яка риба більша у світі?
Яка риба найменша в Україні?
Яка риба, відчуваючи небезпеку, вкривається голками?
У якої риби голова схожа на молот?
Яка риба завжди лежить на одному боці?
Яка риба має на носі зброю?
Яку рибу називають «електричною»?
Хижа риба ставків та річок?
Яка найбільша риба в Україні?
Яка риба має вуса?

4. Птахи
Якого птаха називають лікарем дерев?
Який птах прилітає до нас із настанням зими?
Який найменший птах України?
Який птах підкидає свої яйця у чужі гнізда?
Який птах має гребінь, але не може причесатися?
Що страшніше птахам взимку голод чи холод?
Яка пташка любить їсти сало?
Який птах усе своє життя перебуває поблизу людської домівки?

5. Водойми
Яка найбільша річка України?
Яке озеро найбільше за площею на Землі?
Яка річка протікає через село Мурафа?
Яка річка протікає через місто Шаргород?
Яка річка протікає по кордоні України та Молдови?
Яка річка протікає через Вінницьку область?
На якій річні в Україні Розташовано найбільше водосховищ?

6. Швидка відповідь
Найвищий птах України?
Який птах полює вночі?
Скільки горобець робить кроків за день?
Скільки кінцівок мають комахи?
Яка основна істотна ознака звірів?
Який прилад визначає сторони горизонту?
Яка найвища гора України?
До якої природи належать рослини?
Чи бувають хвойні рослини трав’янистими?
Кого називають комахами-запилювачами?
Скільки океанів є на землі?
Модель планети Земля?
Скільки материків на Землі?
На якому материку знаходиться Україна?
Скільки триває один оберт Землі навколо Сонця?
Який океан найбільший на Землі?
Яка рослина «кусається»?
Яка рослина схожа на Сонце?
Де знаходиться найменша кістка людського організму?
Які м’язи людини «найліннивіші»?
Чому змінюється день і ніч?
Яка тварина відчуваючи небезпеку залишає свій хвіст?
Якої речовини найбільше в повітрі?
За допомогою якого приладу ми можемо наблизити до себе зорі?
У скількох станах може перебувати вода?

1.Відповіді на питання відшукаєш за адресою https://tomchukira.ucoz.com/index/kvk_z_prirodoznavstva/0-38

29.05.2020 Екскурсія "Природа рідного краю"

1.Провести екскурсію з метою прибирання вибраної місцевості (Фотозвіт).

2020-2021 н.р. Дистанційне навчання з 19.04- по 30.04. 2021р

20.04.2021р.Природознавство П.56-57 опрацювати с.162 , завд.1-2, с.164 , завд.4

22.04.2021р. Природознавство п.58 с.165-166 ( до Кримських гір) опрацювати , с. 168 завдання 1-2 , лише те що стосується Карпатських гір)

22.04.2021р. Я у світі п.31 , опрацювати , с.120 відповісти на запитання « Що ти дізнався про Індію?»

27.04.2021р.Природознавство П.56-57 опрацювати все про Кримські гори, с.168 , завд.2-3( письмово)

Кiлькiсть переглядiв: 132

Коментарi