2020 -2021 навчальний рік

ІІ семестр

Дистанційне навчання в період карантину

19.04 -ПРОЧ.УРИВОК ІЗ КАЗКИ, ПЕРЕКАЗУВ.,СКЛАСТИ 5 ЗАПИТАНЬ(ПИСЬМ.)

21.04 -ПРОЧ.ДО КІНЦЯ УРИВОК ІЗ КАЗКИ,НАМАЛ.ІЛЮСТРАЦІЮ

22.04 -С.144 -150 - ПРОЧ.КАЗКУ, ПИСЬМ.ВІДПОВ.НА 3 ПИТАННЯ

23.04 - ПРОЧ.ПРИГОДУ П'ЯТУ, ПЕРЕКАЗУВАТИ

26.04 -ПРОЧ.ПРИГОДУ 17,СКЛАСТИ ПЛАН(ПИСЬМ.)

28.04 -ПРОЧ.РОЗДІЛИ,СКЛАСТИ 5 ЗАПИТАНЬ(ПИСЬМ.)

29.04 -ВИВЧ.НАПАМ'ЯТЬ 1 АБЗАЦ КАЗКИ(С.144)

30.04 - ПРОЧ.1 ЧАСТИНУ КАЗКИ, ПЕРЕКАЗУВАТИ

05.05 - дочитати і частину казки "Аліса в країні чудес", переказув.,письм.описати Алісу

06.05 - прочит. І главу(Роальд Дал "Матильда")

07.05 - вир.чит.усмішки та гуморески(на вибір - 2-3)




2019 - 2020 навчальний рік. ІІ семестр

Дистанційні завдання на період карантину

12.03.2020 Контрольна робота. Навички читання мовчки (письмово). За Анатолієм Давидовим "Таємниці старого дуба" (327 слів)

  1. Переглянути матеріали за посиланням: https://web.archive.org/web/20180914102115/mala.storinka.org.html
  2. Виконати контрольну роботу №6 (Збірник. Поетапна підготовка до ДПА-2020. Контрольні роботи.Березень, с.57, завдання 1,3,4,5,6,9).

16.03.2020 Іван Андрусяк «Вірші» (Хрестоматія сучасної дитячої літератури. 3,4 класи)

  1. Прочитати теоретичний матеріал там вірші, вміщені на с.12-19.
  2. Вірш "Пісня" прочитати "диктором"; значення незрозумілих слів відшукати у словнику або в мережі Інтернет.
  3. Вірш, який найбільше сподобався - проілюструвати.

17.03. 2020 Іван Андрусяк «Як подружитися з Чакалкою» (Хрестоматія сучасної дитячої літератури. 3,4 класи)

  1. Прочитати теоретичний матеріал та п'єcу ( с.12-19).
  2. Читати за особами сцену 5-ту п'єси.
  3. Гра "Актори" ( розіграти улюблені епізоди твору).
  4. Значення незрозумілих слів відшукати у Тлумачному словнику або в мережі Інтернет.

18.03.2020. Неля Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (Літературне читання. Підручник)

  1. Прочитати вголос І частину п'єси (с.123-128).
  2. Дати відповіді на 1 - 3 запитання (с.128).
  3. Гра "Найуважніший читач" (с.128, запитання 4).

19.03.2020 Неля Шейко-Медведєва. П'єса-казка «Лисиця, що впала з неба» (Літературне читання. Підручник)

  1. Прочитати вголос ІІ частину п'єси-казки (с.129-133).
  2. Дати відповіді на запитання підручника (с.133).
  3. Вибрати уривок із п'єси та підготувати його інсценізацію.
  4. Записати в зошит тему, ідею, жанр, головну думку та героїв п'єси-казки. Звірити свої відповіді за посиланням ukrlitra.com › analiz-tvoriv-ukrainskykh-pismennykiv › 574-analiz-kazky-...

30.03.2020 Урок позакласного читання. Школа добрих учинків (за творами В.О.Сухомлинського)

  1. Переглянути презентацію за посиланням: www.myshared.ru › slide
  2. Вибрати і прочитати твори В.О.Сухомлинського (збірки творів Василя Сухомлинського, твори на сайті за посиланням megaznaika.com.ua › kazka › category › opovidannya-pro-dobri-vchynky).

31.03.2020 Олександр Олесь «Ярослав Мудрий» ((Літературне читання. Підручник)

  1. Прочитати інформацію про Ярослава Мудрого (с.39).
  2. Прочитати твір ( с.39-40), переглянути ілюстративний матеріал, вміщений у підручнику.
  3. Переглянути матеріали за посиланням: https://vseosvita.ua ›
  4. Опрацювати питання (с.39).
  5. Виписати у зошит заповідь князя синам.

01.04.2020 Іван Гнатюк «Козацький дуб» (Літературне читання. Підручник)

  1. Опрацювати прислів'я(с.50).
  2. Прочитати вірш (с.50-51).
  3. Дати письмові відповіді на 1 і 2 питання.
  4. Виконати творче завдання "Будьте дослідниками"(с.51).

02.04.2020 Алла Коваль «Місто Чернігів» (Літературне читання. Підручник)

  1. Переглянути матеріали за посиланням: https://lib.kherson.ua › author.koval-alla-1923
  2. Прочитати оповідання (с. 43-44).
  3. Дати письмові відповіді на питання 2,3 (с. 44).
  4. Виконати творче завдання "Будьте дослідниками" (с.44)

06.04.2020 Алла Коваль «Дещо з історії книги» (Літературне читання. Підручник)

  1. Прочитати оповідання (Інтернет ).
  2. Виконати тестові завдання.(https://naurok.com.ua ›)

07.04.2020 Паола Утевська «Вода-мандрівниця, вода-трудівниця» (Інтернет, додаткова література)

  1. Знайомство з автором( Інтернет).
  2. Прочитати оповідання (Інтернет).
  3. Із додаткових джерел інформації дізнатися цікаві факти про воду.
  4. Переглянути відеоролик «Кожна краплина має значення» (YouTube
    https://www.youtube.com › watch).

08.04.2020 Паола Утевська «Лісова аптека» (Інтернет, додаткова література)

  1. Прочитати оповідання (Інтернет).
  2. Виконати тестові завдання (https://naurok.com.ua ›).

09.04.2020 Анатолій Давидов «Незвичайні пригоди Озивайка та лісового люду в океані» (Інтернет, додаткова література)

  1. Знайомство з автором ( Інтернет).
  2. Прочитати оповідання (https://www.ukrlib.com.ua › books › printit).
  3. Виконати тестові завдання (https://naurok.com.ua ›)
  4. Переглянути презентацію до уроку (https://naurok.com.ua ›)

13.04.2020 Урок позакласного читання. Антін Лотоцький «Ольга Перевізниківна»

  1. Прочитати історичне оповідання (https://bul.in.ua › lotockij-antin › olga-pereviznikivna).
  2. Проаналізувати оповідання (тема, головна думка, план, цитатна характеристика Ольги).
  3. Характеристику Ольги записати у зошит.
  4. Роботу перевірити за посиланням: 8next.com › ulit4 › 5869-ukrlit4137.

14.04. 2020 Юлія Смаль «Хімія і їжа» (Хрестоматія сучасної дитячої літератури. 3,4 класи)

  1. Прочитати автобіографічну довідку Юлії Смаль (с.178).
  2. Прочитати оповідання (с.179-181).
  3. Виконати тестове завдання (https://naurok.com.ua ›).
  4. Переглянути матеріали "Цікава хімія. Життєпис речовин" (Юля Смаль, огляд книги :
    https://www.youtube.com › watch.

15.04. 2020 Юлія Смаль «Кольорова хімія. Таємниці хіміка-криміналіста» (Хрестоматія сучасної дитячої літератури. 3,4 класи)

  1. Прочитати оповідання (с.181-185).
  2. Значення незрозумілих слів відшукати у Тлумачному словнику або в мережі Інтернет.
  3. Виконати тестове завдання (master-test.net › quiz › testing).
  4. Переглянути відеоролик "Цікава хімія" Ю.Смаль (https://www.youtube.com › watch).

16.04. 2020 Довідкова література для дітей (Інтернет, додаткова література)

  1. Переглянути матеріали інтернетресурсів (https://www.slideshare.net › lidiarudakova52, https://www.slideshare.net › lidiarudakova52, Вікіпедія).
  2. Переглянути презентацію "Довідкова література: словники, довідники , енциклопедії" ( DocMe
    https://www.docme.ru ›).
  3. Прочитати з енциклопедії матеріал, який найбільше зацікавив. Проілюструвати його.

21.04.2020 Сторінками дитячих журналів (Інтернет, бібліотека )

  1. Переглянутидитячі журнали (бібліотека, https://mini-rivne.com › dutyachi-jurnali).
  2. Переглянути презентацію " Сторінками дитячих журналів" (https://naurok.com.ua).
  3. Провести дослідницьку роботу "Чи змінився журнал "Барвінок" за роки свого існування"
  4. Створити "Асоціативний кущ" до назви "Мій улюблений журнал"(письмово).


22.04.2020 Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово). За Світланою Вольською "Торф - неоціненне багатство" (322 слова)

  1. Переглянути матеріали за посиланням: https://web.archive.org/web/20180914103520//kolosok/org.ua/wp.-content/uploads/2014/03/24_2013_zhovten.pdf
  2. Виконати контрольну роботу №7 (Збірник. Поетапна підготовка до ДПА-2020. Контрольні роботи. Квітень, с.70-72, завдання 1,3,4,5,7,8,9).

23.04.2020 Світ зарубіжної літератури. Редьярд Кіплінг «Як було написано першого листа» (Інтернет, додаткова література)

  1. Знайомство з автором ( https://uk.wikipedia.org › wiki).(rozvyvajko.com.ua › kazky › redyard-kiplinh).
  2. Переглянути мультфільм "Як було написано перший лист" (дивитися онлайн: https://megogo.net › view › 63561-yak-bulo-napisano-pershiy-list).
  3. Читати оповідання (rozvyvajko.com.ua › kazky › redyard-kiplinh).
  4. Дати письмову відповідь на питання: — Що Тафі зробила неправильно?
  5. За допомогою малюнкових знаків написати записку чи листа другові.

27.04.2020 Р. Кіплінг «Перший Друг, Перший Помічник, Перша Годувальниця» (уривок з казки "Кішка, що гуляла, як сама собі знала")

  1. Знайомство з автором (https://uk.wikipedia.org › wiki › Редьярд_Кіплінг).
  2. Читати уривок з казки "Кішка, що гуляла, як сама собі знала" - «Перший Друг, Перший Помічник, Перша Годувальниця»(https://moyaosvita.com.ua › literatura › korotkij-zmist-kipling-kishka-yaka...).
  3. Записати в зошит тему, ідею, жанр, головну думку та героїв казки.

28.04.2020 Урок позакласного читання " Казки Г.К.Андерсена"

  1. Читати казки Г.К.Андерсена.
  2. Переглянути відеоказки Г.К.Андерсена (https://www.youtube.com › watch; https://казка.укр › cgi-bin › search_m › tag=Андерсен).
  3. Підготуватися до презентації улюбленої казки.
  4. Проілюструвати один з епізодів, який справив найбільше позитивне враження.

29.04.2020 Алан Александр Мілн «Вінні-Пух і всі-всі-всі» (Пригода п’ята, у якій Паць зустрічається зі Слонопотамом; Пригода сімнадцята, у якій приструнчують Тигру)

  1. Прочитати "Пригоду п'яту..." та "Пригоду сімнадцяту..." (https://www.litmir.me).
  2. Дати характеристику дійовим особам.
  3. Стислий переказ змісту.

30.04.2020 Алан Александр Мілн «Вінні-Пух і всі-всі-всі» (Пригода п’ята, у якій Паць зустрічається зі Слонопотамом; Пригода сімнадцята, у якій приструнчують Тигру)

  1. Виразне читання «диктором» улюбленої частини казки.
  2. Підготувати цікаві завдання для гри "Я - тобі, ти - мені".

04.05.2020 Микола Носов «Як Незнайко був музикантом», «Розмова за столом»

  1. Прочитати оповідання (https://www.ukrlib.com.ua › world › printit)
  2. Стислий переказ.
  3. Дати характеристику головному герою твору.

05.05.2020 Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя»

  1. Познайомитися з життєвим і творчим шляхом казкаря (с.143, підр.).
  2. Прочитати казку (с.144-150).
  3. Вивчити напам'ять уривок казки (1 абзац, с.144).

06.05.2020 Льюїс Керролл «Аліса в Країні чудес» (Частина І. У кролячій норі)

  1. Прочитати І частину твору "У кролячій норі" (ukrbooks.com › alisa_v_kraini_chudes).
  2. Підготувати 2 запитання до гри "Коло запитань".

07.05.2020 Льюїс Керролл «Аліса в Країні чудес» (Частина І. У кролячій норі)

  1. Стислий переказ тексту.

12.05.2020 Роальд Дал «Матильда» (глава перша «Любителька читання»)

  1. Прочитати главу І твору (https://www.litmir.me › .
  2. Висловити власну думку щодо прочитаного.

13.05.2020 Урок позакласного читання. Майстер веселого цеху — Грицько Бойко.

  1. Читати твори Грицька Бойка.
  2. Прорекламувати улюблений твір гумориста ( Чому саме цей твір повинні прочитати однокласники?)
  3. Проілюструвати цей твір.

14.05.2020 Роальд Дал «Матильда» (глава перша «Любителька читання»)

  1. Стислий переказ казки.
  2. Характеристика дійових осіб.

18.05.2020 Пауль Маар «Китобус, або Нові цятки для Суботика» (глава шоста)

  1. Прочитати VІ главу пригодницької повісті (https://www.ukrlib.com.ua › world › printit).
  2. Вибрати діалог і прочитати його в особах.

19.05.2020 Пауль Маар «Китобус, або Нові цятки для Суботика» (глава шоста, продовження)

  1. Стислий переказ повісті.

20.05.2020 Марія Парр «Вафельне серце» (уривок «Тушіння відьми»)

  1. Прочитати повість (https://dovidka.biz.ua › vafelne-serdtse-skorocheno).
  2. Поділитися своїми враженнями .
  3. Проілюструвати твір.

21.05.2020 Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

  1. Прочитати казку (с.151-153, підручник).
  2. Переглянути відеоурок (https://www.youtube.com › watch).
  3. Виконати тестове завдання (https://naurok.com.ua ).
  4. Дати відповіді на запитання.

25.05.2020 Узагальнюючий урок за рік. Контрольна робота. Навичка читання вголос. Анатолій Григорук "Відро води"(усно).

  1. Читайте текст А.Григорука "Відро води" протягом 3 хв.(Збірник. Поетапна підготовка до ДПА-2020. Контрольні роботи. Травень, с.77-78).
  2. Порахуйте кількість прочитаних слів і поділіть їх на 3.
  3. Перекажіть батькам прочитане.
  4. Дочитайте оповідання до кінця.
  5. Виконайте усно жззавдання 3,4,8.
  6. Оцініть свою навичку читання вголос.

26.05.2020 Урок позакласного читання. Світ дитинства у творах Всеволода Нестайка

  1. Переглянути матеріали уроку(https://ukrlit.net › lesson).
  2. Читати твори Всеволода Нестайка.

27.05.2020 Підсумковий урок за рік.

  1. Розповісти батькам про твори , які вивчались упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.

28.05.2020 Урок-гра «Літературознавці».

  1. Граємося родиною.
Кiлькiсть переглядiв: 176

Коментарi