2020 -2021 навчальний рік
ІІ семестр
Дистанційне навчання в період карантину
19.04 -ПРОЧ.УРИВОК ІЗ КАЗКИ, ПЕРЕКАЗУВ.,СКЛАСТИ 5 ЗАПИТАНЬ(ПИСЬМ.)
21.04 -ПРОЧ.ДО КІНЦЯ УРИВОК ІЗ КАЗКИ,НАМАЛ.ІЛЮСТРАЦІЮ
22.04 -С.144 -150 - ПРОЧ.КАЗКУ, ПИСЬМ.ВІДПОВ.НА 3 ПИТАННЯ
23.04 - ПРОЧ.ПРИГОДУ П'ЯТУ, ПЕРЕКАЗУВАТИ
26.04 -ПРОЧ.ПРИГОДУ 17,СКЛАСТИ ПЛАН(ПИСЬМ.)
28.04 -ПРОЧ.РОЗДІЛИ,СКЛАСТИ 5 ЗАПИТАНЬ(ПИСЬМ.)
29.04 -ВИВЧ.НАПАМ'ЯТЬ 1 АБЗАЦ КАЗКИ(С.144)
30.04 - ПРОЧ.1 ЧАСТИНУ КАЗКИ, ПЕРЕКАЗУВАТИ
05.05 - дочитати і частину казки "Аліса в країні чудес", переказув.,письм.описати Алісу
06.05 - прочит. І главу(Роальд Дал "Матильда")
07.05 - вир.чит.усмішки та гуморески(на вибір - 2-3)
2019 - 2020 навчальний рік. ІІ семестр
Дистанційні завдання на період карантину
12.03.2020 Контрольна робота. Навички читання мовчки (письмово). За Анатолієм Давидовим "Таємниці старого дуба" (327 слів)
- Переглянути матеріали за посиланням: https://web.archive.org/web/20180914102115/mala.storinka.org.html
- Виконати контрольну роботу №6 (Збірник. Поетапна підготовка до ДПА-2020. Контрольні роботи.Березень, с.57, завдання 1,3,4,5,6,9).
16.03.2020 Іван Андрусяк «Вірші» (Хрестоматія сучасної дитячої літератури. 3,4 класи)
- Прочитати теоретичний матеріал там вірші, вміщені на с.12-19.
- Вірш "Пісня" прочитати "диктором"; значення незрозумілих слів відшукати у словнику або в мережі Інтернет.
- Вірш, який найбільше сподобався - проілюструвати.
17.03. 2020 Іван Андрусяк «Як подружитися з Чакалкою» (Хрестоматія сучасної дитячої літератури. 3,4 класи)
- Прочитати теоретичний матеріал та п'єcу ( с.12-19).
- Читати за особами сцену 5-ту п'єси.
- Гра "Актори" ( розіграти улюблені епізоди твору).
- Значення незрозумілих слів відшукати у Тлумачному словнику або в мережі Інтернет.
18.03.2020. Неля Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (Літературне читання. Підручник)
- Прочитати вголос І частину п'єси (с.123-128).
- Дати відповіді на 1 - 3 запитання (с.128).
- Гра "Найуважніший читач" (с.128, запитання 4).
19.03.2020 Неля Шейко-Медведєва. П'єса-казка «Лисиця, що впала з неба» (Літературне читання. Підручник)
- Прочитати вголос ІІ частину п'єси-казки (с.129-133).
- Дати відповіді на запитання підручника (с.133).
- Вибрати уривок із п'єси та підготувати його інсценізацію.
- Записати в зошит тему, ідею, жанр, головну думку та героїв п'єси-казки. Звірити свої відповіді за посиланням ukrlitra.com › analiz-tvoriv-ukrainskykh-pismennykiv › 574-analiz-kazky-...
30.03.2020 Урок позакласного читання. Школа добрих учинків (за творами В.О.Сухомлинського)
- Переглянути презентацію за посиланням: www.myshared.ru › slide
- Вибрати і прочитати твори В.О.Сухомлинського (збірки творів Василя Сухомлинського, твори на сайті за посиланням megaznaika.com.ua › kazka › category › opovidannya-pro-dobri-vchynky).
31.03.2020 Олександр Олесь «Ярослав Мудрий» ((Літературне читання. Підручник)
- Прочитати інформацію про Ярослава Мудрого (с.39).
- Прочитати твір ( с.39-40), переглянути ілюстративний матеріал, вміщений у підручнику.
- Переглянути матеріали за посиланням: https://vseosvita.ua ›
- Опрацювати питання (с.39).
- Виписати у зошит заповідь князя синам.
01.04.2020 Іван Гнатюк «Козацький дуб» (Літературне читання. Підручник)
- Опрацювати прислів'я(с.50).
- Прочитати вірш (с.50-51).
- Дати письмові відповіді на 1 і 2 питання.
- Виконати творче завдання "Будьте дослідниками"(с.51).
02.04.2020 Алла Коваль «Місто Чернігів» (Літературне читання. Підручник)
- Переглянути матеріали за посиланням: https://lib.kherson.ua › author.koval-alla-1923
- Прочитати оповідання (с. 43-44).
- Дати письмові відповіді на питання 2,3 (с. 44).
- Виконати творче завдання "Будьте дослідниками" (с.44)
06.04.2020 Алла Коваль «Дещо з історії книги» (Літературне читання. Підручник)
- Прочитати оповідання (Інтернет ).
- Виконати тестові завдання.(https://naurok.com.ua ›)
07.04.2020 Паола Утевська «Вода-мандрівниця, вода-трудівниця» (Інтернет, додаткова література)
- Знайомство з автором( Інтернет).
- Прочитати оповідання (Інтернет).
- Із додаткових джерел інформації дізнатися цікаві факти про воду.
- Переглянути відеоролик «Кожна краплина має значення» (YouTube
https://www.youtube.com › watch).
08.04.2020 Паола Утевська «Лісова аптека» (Інтернет, додаткова література)
- Прочитати оповідання (Інтернет).
- Виконати тестові завдання (https://naurok.com.ua ›).
09.04.2020 Анатолій Давидов «Незвичайні пригоди Озивайка та лісового люду в океані» (Інтернет, додаткова література)
- Знайомство з автором ( Інтернет).
- Прочитати оповідання (https://www.ukrlib.com.ua › books › printit).
- Виконати тестові завдання (https://naurok.com.ua ›)
- Переглянути презентацію до уроку (https://naurok.com.ua ›)
13.04.2020 Урок позакласного читання. Антін Лотоцький «Ольга Перевізниківна»
- Прочитати історичне оповідання (https://bul.in.ua › lotockij-antin › olga-pereviznikivna).
- Проаналізувати оповідання (тема, головна думка, план, цитатна характеристика Ольги).
- Характеристику Ольги записати у зошит.
- Роботу перевірити за посиланням: 8next.com › ulit4 › 5869-ukrlit4137.
14.04. 2020 Юлія Смаль «Хімія і їжа» (Хрестоматія сучасної дитячої літератури. 3,4 класи)
- Прочитати автобіографічну довідку Юлії Смаль (с.178).
- Прочитати оповідання (с.179-181).
- Виконати тестове завдання (https://naurok.com.ua ›).
- Переглянути матеріали "Цікава хімія. Життєпис речовин" (Юля Смаль, огляд книги :
https://www.youtube.com › watch.
15.04. 2020 Юлія Смаль «Кольорова хімія. Таємниці хіміка-криміналіста» (Хрестоматія сучасної дитячої літератури. 3,4 класи)
- Прочитати оповідання (с.181-185).
- Значення незрозумілих слів відшукати у Тлумачному словнику або в мережі Інтернет.
- Виконати тестове завдання (master-test.net › quiz › testing).
- Переглянути відеоролик "Цікава хімія" Ю.Смаль (https://www.youtube.com › watch).
16.04. 2020 Довідкова література для дітей (Інтернет, додаткова література)
- Переглянути матеріали інтернетресурсів (https://www.slideshare.net › lidiarudakova52, https://www.slideshare.net › lidiarudakova52, Вікіпедія).
- Переглянути презентацію "Довідкова література: словники, довідники , енциклопедії" ( DocMe
https://www.docme.ru ›). - Прочитати з енциклопедії матеріал, який найбільше зацікавив. Проілюструвати його.
21.04.2020 Сторінками дитячих журналів (Інтернет, бібліотека )
- Переглянутидитячі журнали (бібліотека, https://mini-rivne.com › dutyachi-jurnali).
- Переглянути презентацію " Сторінками дитячих журналів" (https://naurok.com.ua).
- Провести дослідницьку роботу "Чи змінився журнал "Барвінок" за роки свого існування"
- Створити "Асоціативний кущ" до назви "Мій улюблений журнал"(письмово).
22.04.2020 Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово). За Світланою Вольською "Торф - неоціненне багатство" (322 слова)
- Переглянути матеріали за посиланням: https://web.archive.org/web/20180914103520//kolosok/org.ua/wp.-content/uploads/2014/03/24_2013_zhovten.pdf
- Виконати контрольну роботу №7 (Збірник. Поетапна підготовка до ДПА-2020. Контрольні роботи. Квітень, с.70-72, завдання 1,3,4,5,7,8,9).
23.04.2020 Світ зарубіжної літератури. Редьярд Кіплінг «Як було написано першого листа» (Інтернет, додаткова література)
- Знайомство з автором ( https://uk.wikipedia.org › wiki).(rozvyvajko.com.ua › kazky › redyard-kiplinh).
- Переглянути мультфільм "Як було написано перший лист" (дивитися онлайн: https://megogo.net › view › 63561-yak-bulo-napisano-pershiy-list).
- Читати оповідання (rozvyvajko.com.ua › kazky › redyard-kiplinh).
- Дати письмову відповідь на питання: — Що Тафі зробила неправильно?
- За допомогою малюнкових знаків написати записку чи листа другові.
27.04.2020 Р. Кіплінг «Перший Друг, Перший Помічник, Перша Годувальниця» (уривок з казки "Кішка, що гуляла, як сама собі знала")
- Знайомство з автором (https://uk.wikipedia.org › wiki › Редьярд_Кіплінг).
- Читати уривок з казки "Кішка, що гуляла, як сама собі знала" - «Перший Друг, Перший Помічник, Перша Годувальниця»(https://moyaosvita.com.ua › literatura › korotkij-zmist-kipling-kishka-yaka...).
- Записати в зошит тему, ідею, жанр, головну думку та героїв казки.
28.04.2020 Урок позакласного читання " Казки Г.К.Андерсена"
- Читати казки Г.К.Андерсена.
- Переглянути відеоказки Г.К.Андерсена (https://www.youtube.com › watch; https://казка.укр › cgi-bin › search_m › tag=Андерсен).
- Підготуватися до презентації улюбленої казки.
- Проілюструвати один з епізодів, який справив найбільше позитивне враження.
29.04.2020 Алан Александр Мілн «Вінні-Пух і всі-всі-всі» (Пригода п’ята, у якій Паць зустрічається зі Слонопотамом; Пригода сімнадцята, у якій приструнчують Тигру)
- Прочитати "Пригоду п'яту..." та "Пригоду сімнадцяту..." (https://www.litmir.me).
- Дати характеристику дійовим особам.
- Стислий переказ змісту.
30.04.2020 Алан Александр Мілн «Вінні-Пух і всі-всі-всі» (Пригода п’ята, у якій Паць зустрічається зі Слонопотамом; Пригода сімнадцята, у якій приструнчують Тигру)
- Виразне читання «диктором» улюбленої частини казки.
- Підготувати цікаві завдання для гри "Я - тобі, ти - мені".
04.05.2020 Микола Носов «Як Незнайко був музикантом», «Розмова за столом»
- Прочитати оповідання (https://www.ukrlib.com.ua › world › printit)
- Стислий переказ.
- Дати характеристику головному герою твору.
05.05.2020 Ганс Крістіан Андерсен «Гидке каченя»
- Познайомитися з життєвим і творчим шляхом казкаря (с.143, підр.).
- Прочитати казку (с.144-150).
- Вивчити напам'ять уривок казки (1 абзац, с.144).
06.05.2020 Льюїс Керролл «Аліса в Країні чудес» (Частина І. У кролячій норі)
- Прочитати І частину твору "У кролячій норі" (ukrbooks.com › alisa_v_kraini_chudes).
- Підготувати 2 запитання до гри "Коло запитань".
07.05.2020 Льюїс Керролл «Аліса в Країні чудес» (Частина І. У кролячій норі)
- Стислий переказ тексту.
12.05.2020 Роальд Дал «Матильда» (глава перша «Любителька читання»)
- Прочитати главу І твору (https://www.litmir.me › .
- Висловити власну думку щодо прочитаного.
13.05.2020 Урок позакласного читання. Майстер веселого цеху — Грицько Бойко.
- Читати твори Грицька Бойка.
- Прорекламувати улюблений твір гумориста ( Чому саме цей твір повинні прочитати однокласники?)
- Проілюструвати цей твір.
14.05.2020 Роальд Дал «Матильда» (глава перша «Любителька читання»)
- Стислий переказ казки.
- Характеристика дійових осіб.
18.05.2020 Пауль Маар «Китобус, або Нові цятки для Суботика» (глава шоста)
- Прочитати VІ главу пригодницької повісті (https://www.ukrlib.com.ua › world › printit).
- Вибрати діалог і прочитати його в особах.
19.05.2020 Пауль Маар «Китобус, або Нові цятки для Суботика» (глава шоста, продовження)
- Стислий переказ повісті.
20.05.2020 Марія Парр «Вафельне серце» (уривок «Тушіння відьми»)
- Прочитати повість (https://dovidka.biz.ua › vafelne-serdtse-skorocheno).
- Поділитися своїми враженнями .
- Проілюструвати твір.
21.05.2020 Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела»
- Прочитати казку (с.151-153, підручник).
- Переглянути відеоурок (https://www.youtube.com › watch).
- Виконати тестове завдання (https://naurok.com.ua ).
- Дати відповіді на запитання.
25.05.2020 Узагальнюючий урок за рік. Контрольна робота. Навичка читання вголос. Анатолій Григорук "Відро води"(усно).
- Читайте текст А.Григорука "Відро води" протягом 3 хв.(Збірник. Поетапна підготовка до ДПА-2020. Контрольні роботи. Травень, с.77-78).
- Порахуйте кількість прочитаних слів і поділіть їх на 3.
- Перекажіть батькам прочитане.
- Дочитайте оповідання до кінця.
- Виконайте усно жззавдання 3,4,8.
- Оцініть свою навичку читання вголос.
26.05.2020 Урок позакласного читання. Світ дитинства у творах Всеволода Нестайка
- Переглянути матеріали уроку(https://ukrlit.net › lesson).
- Читати твори Всеволода Нестайка.
27.05.2020 Підсумковий урок за рік.
- Розповісти батькам про твори , які вивчались упродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
28.05.2020 Урок-гра «Літературознавці».
- Граємося родиною.
Кiлькiсть переглядiв: 176